preskoči na sadržaj

XI. gimnazija Zagreb

 > Naslovnica
DOBRO DOŠLI NA WEB STRANICE XI. GIMNAZIJE

Rezultati ankete za maturante!

Autor: Stjepan Arnuš, 24. 5. 2024.

U posljednjem tjednu svojega srednjoškolskog obrazovanja naši su maturanti ispunili anketu u kojoj su podijelili svoja razmišljanja i sjećanja na protekle četiri godine. Anketa se sastoji od deset pitanja otvorenoga tipa i jamčila je anonimnost kako bi odgovori bili autentični i iskreni. Ukupno 59 maturanata (65.56% generacije) osvrnulo se na razne aspekte svojih srednjoškolskih iskustava, od najdražih trenutaka s prijateljima i omiljenih profesora, do najvećih izazova, osobnog rasta i planova za budućnost.

1. U protekle četiri godine sigurno je bilo zadaća i provjera znanja za koje nisi bio/la spreman/na. Koji je najkreativniji izgovor koji si dao/la nastavniku/ci?

Odgovori na ovo pitanje pokazuju s koliko se prepreka učenici suočavaju da bi uspješno napisali zadaću ili naučili za ispit. Jednostavniji pristupi uključuju nedolazak na nastavu i općenito ležeran stav koji jamči dug život: „Ne znam, nisam pisao zadaće.“; „Nisam se pojavila.“; „Nisam ništa morala reći, nisam se pojavila.“

Dio odgovora odnosi se na zdravstvene tegobe i dentalnu higijenu: „Rekla sam da imam sunčanicu.“; „Pala na putu do škole pa ne mogu trenirati.“; „Da sam stvarno loše danas i da bih išla kući.“; „Boli me glava.“; „Boli me zub.“; „Odlazak ortodontu.“; „Rekla sam da sam bila na operaciji od koje je prošlo četiri mjeseca.“; „Nije me bilo dugo u školi (izostala sam mjesec dana i izvlačila sam se na to mjesecima poslije)“.

Nekim su maturantima probleme stvarala braća i sestre: „Buraz mi je pošarao po zadaći, valjda mu je bilo dosta talijanskog.“; „Rođendan od sestrine frendice.“; „Kuća je bila puna zbog bratove krizme.“; dok su drugi imali probleme zbog kućnih ljubimaca, ali i divljih životinja: „Nisam ja, ali netko se izvukao na to da im je pas bio kastriran i cvilio cijelu noć pa nisu mogli učiti.“; „Pas mi ju je strgao.“ (zadaću); „Ptica ju je odnijela.“; „Ptica mi je odnijela zadaću kad sam učio na balkonu.“ (Ne zna se je li riječ o istoj ptici.)

Naravno, tu su i nevolje s gradskim prijevozom: „Krepao mi bus.“; „Kasnio mi je vlak.“; „Samoborček.“; „Nije mi bilo tramvaja.“; tehnički problemi: „Nemam boje u printeru.“ te opcija -  ako prođe, prođe: „Da je bilo dogovoreno za sljedeći sat.“; „Odgovaranje po dogovoru.“

Petero maturanta nije se koristilo izlikama: „Uvijek sam bila spremna (bar za dobiti dva).“; „Ja sam uvijek imala zadaću.“; „ Nisam se nikad dovela u takvu situaciju.“; „Bila sam iskrena.“, „Prekul sam da lažem.“ O ovoj endemskoj vrsti učenika nema dovoljno službenih podataka i fenomen bi valjalo dublje istražiti.

Naredni odgovori ističu važnost prijateljske podrške: „Meni je bilo muka, kolegicu je boljela noga, pa smo skupa morale otići!“; „Uzela sam zadaću od druge cure i nadala se da neće prozvati nju.“, „Rekla sam da ne volim samoću i da ne mogu sama odgovarati u klupi, a trebala sam sama odgovarati.“

Poznavanje prava učenika pomoglo je jednoj maturantici: „Ne mogu odgovarati usmeno jer sam već dva puta ocijenjena iz tjelesnog.“; jednom je gladnom maturantu „burek umastio esej“, poštede su se (razumljivo) tražile i za rođendane, a jednoj je maturantici pomoglo kad je „išla dijeliti obavijest po razredima umjesto odgovaranja psihologije“.

 

2. Koji savjet bi dao/dala sam/a sebi da se možeš vratiti u 1. razred ove iste škole?

Najveći broj maturanata (33.9%) savjetovalo bi mlađoj verziji sebe da se manje brine jer će na kraju sve biti u redu: „Više se trudi i manje se brini i stresiraj oko nebitnih stvari jer će se na kraju sve posložiti.“; „Manje stresa, lakše je nego što misliš.“; „Manje stresa, sve će na kraju ispasti savršeno.“; „Ne sekiraj se toliko, zafrkavaj se više i opusti se.“; „Lagano, opuštenije, bez stresa, s više zezancije.“; „Uživaj.“; „Samo opušteno i bez stresa, sve će doći na svoje.“; „Manje brige, više uživanja.“; „Samo uživaj.“; „Ne sekiraj se, svi prođu na kraju.“; „Nije toliko strašno koliko se čini.“; „Ne nerviraj se previše i uloži više truda u svoje ciljeve.“

Neki bi maturanti ozbiljnije shvatili učenje (22.03%): „Uči na vrijeme i nemoj imati zaostatke.“; „Uči pametnije.“; „Kreni učiti ranije, matura nije lagana.“; „Uči povijest i matematiku redovito.“; „Kreni učiti za maturu već u trećem razredu.“; „Daj sve od sebe i uči na vrijeme.“

Drugu školu ili vrstu škole odabralo bi devet ispitanika: „Nemoj upisati gimnaziju.“; „Upiši strukovnu za električara.“; „Ne upisuj ovu školu.“; „Prebaci se u drugu školu.“; „Premjesti se dok imaš šansu.“ Ipak, u narednim odgovorima i ovi su maturanti istaknuli i neke pozitivne strane svog izbora. I ono najvažnije – izdržali su i uspjeli!

Jedan je maturant, potencijalno budući ministar obrazovanja, istaknuo da je „školski sustav grozan… ništa ne možeš promijeniti sada (…) no jednoga dana kada dođeš na poziciju gdje možeš nešto promijeniti, promijeni“. Drugi je jezgrovito naveo da „život nije fer“, a treći „uživaj dok možeš prije nego što te ubiju testovima“. (Još uvijek je živ.)

Neki bi maturanti sami sebi savjetovali da se više druže, a našli su se tu i vrlo specifični savjeti poput: „Nemoj se bojati profesorice Živčić.“; „Uči više, oblači se bolje.“; „Kupi jagode i mandarine na štandu ispred škole na velikom odmoru.“; „Prije počni koristiti šalabahtere.“, kao i jedan s kojim bi se liječnici sigurno složili: „Nemoj cijepiti prijateljicu iz klupe tehničkom.“

 

3. Što ćeš/koga ćeš iz srednjoškolskih dana zauvijek i rado pamtiti?

Najveći broj maturanata (30) istaknuo je da će iz srednjoškolskih dana ponajprije pamtiti prijatelje. Pamtit će se i „kaos maturalac“, „rafting na Savi“ i „kako smo pokisnuli u Grčkoj ispred Lidla“. Jedan će se maturant rado sjećati „Sare Spasojević i žurke u njezinim stanovima“, a po jedan glas dobile su i Ana Herceg, Karla L, Lucija Ilijanić i Nika Grozdek.

Neki će se maturanti sjećati svih profesora, dok su drugi istaknuli pojedine profesore kao one koje će posebno rado pamtiti: prof. Diskordia, prof. Milatić, prof. Grgat, prof. Galić, prof. Babić – opisana kao „duša od čovjeka“, prof. Kežman, prof. Štojs Brajković, prof. Lukić „jer je bio najbolji“, prof. Borovec i prof. Bertol. Dodatno, crne juhe s nastave povijesti sjećat će se dvoje maturanata, što se također može pribrojiti glasovima za prof. Bertol.

Pamtit će se, unatoč preseljenju zbog obnove, školsko dvorište i „teta iz PanPeka u Savskoj, znala je sve generacijske tračeve“.

 

4. Kojim si se nastavnim satima najviše veselio/la i zašto?

Odgovori na ovo pitanje ukazuju na raznolike interese naših maturanata, kao i činjenicu da prepoznaju trud svojih nastavnika. Od 59 ispitanih maturanata, njih 58 navelo je nastavne sate kojima su se posebno veselili, pri čemu je čak 10 maturanata navelo više nastavnih predmeta.

Jedan je dio maturanata najviše uživao u satima razredne zajednice, čak i kad se ne bi održali. Nastavu Glazbene kulture maturanti su izdvojili „jer je uvijek bila pozitivna atmosfera“ i „jer je opuštajući sat“, a Likovne kulture jer „je uvijek bilo zabavno“.  Maturanti koji su se veselili Povijesti naveli su da je „jako zanimljiva“, dok su oni koji su izabrali Geografiju izjavili: „Uvijek je bila opuštenija atmosfera nego na ostalim predmetima i uči se o zanimljivim temama“. Fiziku kod prof. Borovec maturanti su naveli „jer profesorica toliko voli taj predmet“ i „zanimljiv je način na koji predaje“.  Glasove su dobile i Matematika i Kemija te Biologija jer je „profesorica draga i obožavam Biologiju“.  Kao zanimljiv predmet navedena je i Psihologija, a glas su dobili i Talijanski i Poljski jezik jer „nije jezik koji se uobičajeno uči pa me jako zanimao i profesorica je odlično predavala.“ Hrvatskom jeziku maturanti su se radovali „jer je profesorica divna“, a nastavi Filozofije jer je „zanimljiv predmet i profesor odličan“. Sociologiju su maturanti izabrali jer je profesorica „predavala zanimljivo i edukativno“, a Politiku i gospodarstvo zato što je profesorica „objektivno i bez ikakvih svojih stavova predavala nastavu“, „ima najbolji humor“ te „uvijek priča o aktualnim i zanimljivim temama“.

 

5. Da moraš biti nekoliko dana na pustom otoku s jednim/om od svojih nastavnika/ca, koga bi izabrao i zašto?

To što je nešto malo vjerojatno, ne znači da je i nemoguće. Naši su maturanti stoga dobro razmislili s kim bi se najradije zatekli na pustom otoku:

  • Prof. Kežman: „Možda bi jedino ona znala kako preživjeti.“; „Bila bih sigurna s njom.“
  • Prof. Živčić: „jer mi ne bi bilo dosadno nego zabavno.“
  • Prof. Galić: „Uvijek će pričat' pa neće biti dosadno.“; „jer je zabavan i pozitivan“; „zna sve life hackove“; „najviše bi filozofirao“ i „iskren je i otvoren s učenicima“.
  • Prof. Štojs Brajković: „jer ima najzanimljivije priče, bar ne bih umro od dosade“; „jer je pametna, zabavna i razumna“; „jer mi ne bi bilo dosadno s njom sigurno i snašle bismo se na pustom otoku“.
  • Prof. Borovec:  „čisto znatiželje radi“; „mislim da bi bila jako zanimljivo društvo“; „vjerujem da ima znanje za izgraditi brod“.
  • Prof. Babić: „jer je jako pametna žena i ima lijepe poglede na život“; „toliko može pričati da ne bih ni osjetila da je prošlo nekoliko dana“; „vjerojatno bismo umrle odmah jer bi nam bilo žao ubiti nekog predatora koji bi nas na kraju i pojeo, ali bismo se barem raspričale i bilo bi nam lijepo“.
  • Prof. Diskordia – (izabrao/la bih) „Profesoricu Diskordiju i prof. Galića jer su najopušteniji i najpristupačniji.“
  • Prof. Milatić: „jer je legenda.“
  • Prof. Lukić: „jer je zabavan i odgovoran.“
  • Prof. Bertol: „jer zna toliko zanimljivih priča da s njom ne bi bilo dosadno.“
  • Prof. Bolšec : „Zanima me kako bi se snašao u takvoj situaciji.“
  • Prof. Krčelić: „jer je najspretnija“; „jer mi je s njom najveća vjerojatnost da bismo stvarno preživjele“; „jer ima puno iskustva“.
  • Prof. Blažun Vuković: „Bilo bi nam zabavno.“
  • Prof. Parašilovac: „jer je ležerna i sunčala bih se s njom na plaži.“

Niti jedan maturant nije napisao da bi radije sam otplivao u dubinu, na što smo posebno ponosni.

 

6. Što si neobično naučio/la o sebi tijekom protekle četiri godine?

Refleksija o vlastitim iskustvima omogućava nam da bolje razumijemo svoje jake strane i povećavamo otpornost u teškim trenutcima. Osim toga, kad zaista razumijemo sami sebe, lakše nam je komunicirati i povezivati se s drugima. Naši su maturanti na ovo pitanje ponudili vrlo raznolike, ali baš kako im i priliči – zrele odgovore:

 „Da se dobro znam nositi sa stresom…. Da sam uporna…. Da imam puno jače živce nego što sam mislio…. Da nisam zapravo povučena što sam većinom bila u osnovnoj već da sam društvena, komunikativna i da se volim šaliti…. Da sam jako snalažljiv…. Da sam jako komunikativna i sretna osoba….. Da moje granice mogu ići jako daleko i da imam puno snage…. Da se mogu snaći u svim situacijama…. Da brzo mijenjam mišljenja i da se još uvijek tražim… Da strpljenjem i konstantnim radom mogu postići sve… Da mogu više nego što mislim…. Da dobro radim pod pritiskom…. Da sam disciplinirana i voljna učiti ono što me zanima“.

 

Učenici su sami sebe iznenadili i s idućim: „Mogu uvijek izvući 2… Ne volim školu, ali shvatila sam da je zapravo bilo jako dobro i da svoj izbor nikad ne bih promijenila… Dobro filozofiram na testu… Bolje funkcioniram s dva sata sna, nego sa šest… Stigne se ispraviti sve u zadnjem tjednu škole!... Da mogu prezentirati!... Da ne mogu sjediti na miru više od četiri sata dnevno.“

 

Jedan je maturant otkrio rijedak talent: „ako se na sekundu isključim sa sata i kad se odlučim vratiti, znam odmah o čemu se priča“, drugi je shvatio da je „anarhist“; a treći na kraju srednje škole zabrinuto ustanovio da mu „cure zauzimaju puno vremena“. 

 

7. Najbolji savjet koji si dobio/la od profesora je:

„Samo neopterećeno!... Dođi i dobij 1….  Sami istražujte - Matija Grgat… #jakoveizdrži… Daj sve od sebe i rezultati će doći… Zanimanje nemoj birati srcem ako ti to zanimanje jednog dana neće pružiti sigurnu egzistenciju… Da ne moram već sada znati što me zanima u životu… Da si nađem dobrog, pristojnog dečka i da će to riješiti sve moje probleme… Da počnemo učiti ranije… Zabavite se sada jer poslije nećete više moći… Da ostanem svoja i vjerujem sebi, da slušam svoje srce… Ko preživi, pričat će! – prof. Arnuš… Čini ono što tebe ispunjava… Nismo svi za sve… Kol'ko para, tol'ko muzike - Renata Borovec… Usredotočite se na pozitivno… Budi znatiželjna… Budite kreativniji sa šalabahterima… Što je zauzeto, nije oduzeto… Nećete se sjećati nijedne ocjene iz srednje… Ne ostavljaj sve za zadnji čas… Što više propuštate testove, to će vam biti teže nadoknaditi… Slušaj svoje srce i radi ono što voliš i za čim žudiš… Ne izvlači se… Uči, radi, lijepu ocjenu zaradi… Samo je nebo granica… Važno je pokušati… Ne stresirati se oko ničeg previše“.

Ovo su samo neki od savjeta koje su učenici dobili od profesora, što u šali, što ozbiljno. Vjerujemo da će među njima pronaći one koji će im pomoći u nastavku njihova puta i stojimo na raspolaganju za neke nove savjete, ako im ikad zatrebaju.

 

8. Koja će te pjesma podsjećati na srednjoškolsko razdoblje života?

Pjesme nas lako mogu podsjetiti na određene trenutke i osjećaje, mogu biti povezane s konkretnim događajima i iskustvima, a glazba je uvijek odraz vremena i kulture u kojoj je nastala.

Naši maturanti dijele slična glazbena sjećanja, pa ih je tako više istaknulo pjesme koje su slušali na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture: Tabata pjesme, Stayin' alive , Valcer br. 2 „čuli smo ga 117 puta na TZK“. Latinski Gaudeamus Igitur pamti četvero maturanata, latinoritmove i Livin' la vida loca njih troje, a Eros Ramazzotti s nastave Talijanskog jezika ostao je u trajnom sjećanju dvoje maturanata. Severina s dvjema različitim pjesmama („Ko me tjero (u gimnaziju)“ i „Ante“) dobila je dva glasa, pjesma Celebration ima četiri glasa, kao i pjesma Brazil. Po jedan glas dobili su Mama ŠČ i Naša mala klinika, Blurova pjesma Girls and boys, Bolje biti pijan nego star, Kenozoik od Idola, Stronger Kelly Clarkson i mnoge druge pjesme čiji su izvođači manje poznati starijoj generaciji – Stoja, Jala Brat i Buba Corelli, Boban Rajović i drugi. Jedna je maturantica navela glazbu za učenje Alpha Waves, dok drugu na školu, indikativno, podsjeća pjesma Smejem se, a plače mi se, izvođača Mile Kitića.

Vjerujemo da su srednjoškolski tulumi, uz ovako šarolik glazbeni ukus - od valcera do pjesama brata Jale – bili vrlo uspješni.

 

9. Završi rečenicu. Za 20 godina bit ću….

Šestero maturanata dalo je kratak, ali važan odgovor: „Bit ću sretan/sretna!“ Stvaranju vlastite obitelji raduje se osmero maturanata, od čega šest maturantica sebe vidi kao mame, a dva maturanta sebe vide u ulozi oca. Jedna maturantica kaže da će biti: „Uspješna žena i mama sa svim ostvarenim ciljevima koje sam si zadala. Imat ću predivnu djecu i usklađenu obitelj“, a druga da će biti: „Jednako šašava koliko sam i sada, samo vjerojatno sa svojom obitelji i, nadam se, izgrađenom karijerom.“

Troje maturanata vidi se izvan Hrvatske, „na drugom kraju svijeta“ ili „u Dubaiju“. Jednog maturanta, pak, ne privlači ideja velegrada i navodi da će biti „negdje u planini i čuvati koze“. Više maturanta navelo je da će za 20 godina biti zadovoljno svojim karijerama i uspješno u poslu. Doduše, jedna se maturantica vidi „u pučkoj kuhinji“. Srećom, imat će prijatelje iz generacije za pomoć. Naći će se među njima: fizioterapeut (3), pravnica/odvjetnica (4), ekonomist, arhitektica, inženjer (2), kemijski inženjer, znanstvenik koji je pronašao lijek za rak, marketinški stručnjak, psiholog, kontrolor leta, stomatolog/inja (2), sportski menadžer (1), biznismen (1) te visokopozicionirani radnik Inine pumpe (1).

Dodatno, imat ćemo i jednog kvizaša koji će biti „pobjednik na Potjeri“, kao i izumitelja novog kompjutora. Dragi maturanti, svijet vas čeka!

 

10. Gledajući unatrag sve četiri godine, komu i na čemu želiš zahvaliti?

Odgovori na posljednje pitanje donose se u cijelosti, redoslijedom kojim su pristizale ispunjene ankete.

  • Pojedinim profesorima jer su mi pružili znanje i otvorili pogled na svijet.
  • Prijateljima najviše jer su uvijek uz mene, a također i školi koja nosi uspomene.
  • Profesorici Bertol za najbolje sate Povijesti i prof. Tihani jer je najveća legenda koja je kročila i koja će ikada kročiti ovom školom.
  • Na svom razredu i prijateljicama.
  • Svima jer je škola iskreno dobra, nema previše stresa, profesori su većinom kul.
  • Prijateljima na nezaboravnim uspomenama.
  • Svim profesorima na susretljivosti i prenesenom znanju.
  • Profesorima koji znaju da njihovi predmeti nisu jednake važnosti kao i maturalni predmeti i razredniku/ci.
  • Profesorici Štojs Brajković zato što mi bar na njezinu satu nije nikad bilo dosadno.
  • Svim profesorima što imaju jako prijateljski pristup što jako puno pomaže.
  • Profesoru Milatiću, na svim opravdanim izostancima… pusaaaaaaa.
  • Svima.
  • Svim profesorima što su se barem probali potruditi i dati sve od sebe (neki).
  • Bogu jer je napokon gotovo.
  • Profesorici Kežman jer nas je naučila biologiju savršeno!
  • Na prekrasnim uspomenama koje ću pamtiti do kraja života i činjenici da sam naučila kako je Emir, konj bana Jelačića, umro čak 10 godina nakon njega.
  • Profesoru Filipu Karačiću jer je imao najzanimljivije sate.
  • Teti u Pan-peku koja mi je stalno davala popuste.
  • Prof. Babić iz Hrvatskoga jezika na tome što mi je uljepšala ove četiri teške godine i dala mi snage da idem dalje i otkrijem toliko novih stvari koje mi donose sreću.
  • Prof. Diskordiji što me uočila da sam drukčija i da sam posebna, puno joj hvala i na pomoći kad je trebalo u vezi obiteljske situacije kao i ravnatelju i psihologinji, prof. Galiću na zafrkanciji i što smo mu mogli sve povjeriti, prof. Lukiću koji nam je jedan od najdražih profesora zbog njegova pristupa učenicima i zafrkanciji (bez obzira što nam više nije bio u 4. razredu).
  • Pojedinim profesorima, koji su nas svašta naučili, bili pravedni i razumljivi.
  • Svim svojim profesorima i ostalim djelatnicima škole. Svi su profesori XI. gimnazije pristupačni i svatko je na svoj način zanimljiv. Mislim da su odradili dobar posao, ne samo da su nam nadopunili znanje već su nas naučili redu i organizaciji u životu.
  • Svima na raznolikim iskustvima.
  • Sebi.
  • Sebi na snazi i trudu.
  • Svojim živcima.
  • Prijateljima koji su bili u stresnim razdobljima, znanju koje su neki profesori prenijeli.
  • Mojim prijateljicama jer su trpjele moje živčane slomove.
  • Svojim prijateljima jer mi je bilo lakše s njima.
  • Profesorima na prenesenom znanju i razredu na prijateljstvu.
  • Svima na svemu.
  • Prof. Milatiću za sve loše šta je mogao, a nije napravio.
  • Svim profesorima.
  • Sama sebi jer sam preživjela nešto što sam mislila da nikad neću.
  • Sebi, uspjela sam proći školu.
  • Zahvalila bih se svakom profesoru koji nam je premjestio test ili odgodio ispitivanje.
  • Svim profesorima jer i ako je negativno iskustvo, isto se nešto naučilo, i curama iz razreda za mnogo smijeha i prepisivanja na testovima.
  • Svima koji su ostavili neki trag (ima ih dosta).
  • Profesoru Lukiću i njegovim testovima.
  • Svim prijateljima i većini profesora.
  • Knjižničarki na vodi.
  • Svim profesorima, svi su izašli u susret kad je trebalo i svi su bili pristupačni i korektni.
  • Humorističnim i vedrim profesorima.
  • Prof. Štojs iz PIG-a - na motivaciji i angažmanu.
  • Školi što mi je dala tako dobre prijateljice.
  • Prijateljicama i profesorima koji su imali razumijevanja.
  • Razrednim kolegama na raznoraznim zezancijama.
  • Profesorima na znanju.
  • Želim zahvaliti svojem razredniku, profesoru Milatiću, na svemu što je za nas napravio. Najbolji razrednik na svijetu!
  • U srednjoj školi upoznala sam svoju najbolju prijateljicu koja će zasigurno biti tu do kraja života tako da bih zahvalila školi što smo se našle tu i zato ću je zauvijek pamtiti. I želim zahvaliti svim profesorima koji su od početka do kraja radili svoj posao kako treba i od kojih smo mogli svašta naučiti.
  • Svom razredu jer smo se međusobno prihvatili i podržavali, ali se i puno zabavljali.
  • Svima u školi jer su imali jako puno strpljenja s nama.
  • Profesorici Bertol zbog velikog truda, stvarno joj je stalo da nas nešto nauči, i profesorici Babić iz Hrvatskog za zanimljive sate i za život korisne priče.

 

Dragi maturanti, hvala vam što ste izdvojili vrijeme za ispunjavanje ove ankete i podijelili s nama svoje misli. Zahvaljujemo na svim lijepim riječima koje ste napisali. Raduje nas što iz škole izlazite bogatiji za prava prijateljstva i mnoge nezaboravne uspomene.

Sretno na vašem daljnjem putu - mi znamo koliko ste sposobni i ne sumnjamo u vaš uspjeh!




Važni linkovi
Tražilica
Projekti

 Project logo                  

Korisne stranice

              

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 10. 2023.

Ukupno: 98734
Ovaj mjesec: 140
Ovaj tjedan: 432
Danas: 58
CMS za škole logo
XI. gimnazija Zagreb / Savska cesta 77, HR-10000 Zagreb / www.gimnazija-jedanaesta-zg.skole.hr / ured@gimnazija-jedanaesta-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju